En ik won ....

de verrassings-give away van Ronddwalen in mijn hoofd (leuke blognaam toch!) en Lita heeft mij echt verwend.
Wat zat er allemaal in het postpakje?


Veel te veel om op te noemen, een tijdschrift met borduurpatronen, een lief gedecoreerd briefje, een vrolijk kaartje, 2 haakwerkjes, een zelfgemaakt envelopje met wijze woorden in, 2 hangertjes en een heerlijke bio deodorant. Ik ben misschien nog iets vergeten maar de foto bewijst dat ik echt wel verwend ben geweest. 

Heel erg bedankt Lita!

4 comments:

  1. hé ik vond het heel leuk om zo'n pakketje in elkaar te knutselen^^ Ik wil het snel nog eens doen ^^ Ben wel echt content da ge der blij mee zijt!

    ReplyDelete
  2. Wat leuk om zo'n postpakketje te krijgen! Je bent inderdaad goed verwend! (wist niet eens dat er ook bio deodorant bestond!:)

    Groetjes en alvast een fijn weekend,

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    ReplyDelete
  3. Wat een heerlijke spulletjes heb je gehad, geniet ervan!!!
    Fijn weekend
    Tineke

    ReplyDelete

 

Flickr Photostream

Follow Me on Pinterest

Twitter Updates

Follow on Bloglovin

Meet The Author